preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Upisi u 1.razred

Upisi počinju 22.2.2024.

Dokument o upisima 

se nalazi u privitku!

Priloženi dokumenti:
Upis u 1. razred - obavijest.docx

Školska liječnica

AMBULANTA u Novom Marofu

zadužena za OŠ Ludbreg

dostupna na  

TEL. 611-042 

 

MENTALNO ZDRAVLJE

Možete skinuti aplikaciju 

https://projekt-stella.com.hr. STELLA - za zaštitu

mentalnog zdravlja mladih.

Upisi u srednju
PODRŠKA UČENICIMA

Izvrstan link za djecu, mlade i odrasle. 

https://pukotine.hr/

SUV

SJEDNICA UČITELJSKOG VIJEĆA

 

Pravilnik o vrednovanju
SIGURNOST NA INTERNETU

Priloženi dokumenti:
SIGURNOST NA INTERNETU.pptx

E -DNEVNIK

 

KUTAK ZA UČITELJE

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2019.

Ukupno: 408276
Ovaj mjesec: 2679
Ovaj tjedan: 671
Danas: 30
Sigurniji internet

 

MZO
Novosti

UPOZORAVAMO NA NOVE PHISHING KAMPANJE KOJE SU AKTIVNE POSLJEDNJIH NEKOLIKO DANA

Cilj napadača je preuzimanje tajnih podataka klijenata banke poput korisničkog imena i zaporke, broja tokena i njegove jednokratne zaporke za prijavu na digitalne usluge banke, odnosno preuzimanje tajnih podataka kartica – CVC/CVV broja (koji se nalazi na poleđini kartice i predstavlja sigurnosni kod kartice) kako bi ostvarili neovlašteni pristup bankarskim aplikacijama potencijalne žrtve te pribavili protupravnu imovinsku korist.

Kako prepoznati lažnu komunikaciju?

U navedenim lažnim porukama najčešće se navodi da je zbog neobičnih aktivnosti na platnoj kartici ili bankovnom računu, bankovna kartica ili račun blokiran, odnosno da je zbog sigurnosnih razloga potrebna izmjena zaporke.

U takvim porukama se najčešće nudi i poveznica za provedbu navedenih radnji koja umjesto na službene servise banaka vodi na zlonamjerne servise koji vrlo često izgledaju uvjerljivo, ali se na takvim stranicama od potencijalnih žrtava prijevare traži upisivanje osjetljivih podataka.

U cilju zaštite od prijevare važno je znati da banke od svojih klijenata nikada neće tražiti:

  • PIN bilo koje kartice ili autentifikacijskog uređaja (npr. token),
  • CVV/CVC kreditne kartice;
  • unos aktivacijskih kodova za mobilno bankarstvo na internetske stranice;
  • presliku osobnih dokumenata;
  • instalaciju nekog alata poslanog putem elektroničke pošte ili SMS-a;
  • datum, vrijeme i iznos transakcije ili pristupni kod za prijavu na internetsko bankarstvo.

Važno je pažljivo provjeriti točnost pravopisa i gramatike te usporediti adresu pošiljatelja s prethodnim stvarnim porukama iz banke, a u slučaju sumnje na prijevaru odmah o tome obavijestiti svoju banku i policiju.

Kako bi se zaštitili u najvećoj mogućoj mjeri, nužno je da se građani informiraju o najčešćim vrstama prijevara putem kojih kriminalci nastoje prikupiti i zlouporabiti osobne i financijske podatke. Stoga savjetujemo građane da posjete Internet stranice HUB-a i Nacionalnog CERT-a na kojima su dostupne detaljnije informacije o najčešćim prijevarama na Internetu i savjetima za zaštitu.

Kako prepoznati phishing?

  • Napadač lažira polje pošiljatelja („From:“). Ne oslanjajte se samo na ime pošiljatelja, već klikom na polje pošiljatelja provjerite točan naziv adrese s koje elektronička pošta dolazi
  • Napadači vas upozoravaju da je primijećena neobična aktivnost na kartici ili da je zbog nekog drugog razloga potrebna vaša reakcija
  • Od vas se traži brza reakcija u kratkom vremenskom periodu
  • Od vas se traži da: resetirate svoju lozinku, potvrdite podatke vaše bankovne kartice, ponovno aktivirate aplikaciju za mobilno bankarstvo
  • U poruci vas se navodi da kliknete na poveznicu, odgovorite na adresu elektroničke pošte drugačiju od one s koje je poruka poslana, traže da u poruci navedete podatke koji bi trebali biti tajni ili da preuzmete sumnjivi sadržaj iz privitka
  • Obratite pažnju na pravopis. Zbog složenosti hrvatskog jezika, u phishing porukama se često mogu pronaći gramatičke greške

Dodatni savjeti za zaštitu:

  • PIN, token, lozinka, kontrolni broj kartice te ostali identifikacijski i autentifikacijski kodovi su tajni podaci i trebaju biti poznati samo vama! Ne dijelite ih s drugima i koristite ih samo na provjerenim i sigurnim mjestima
  • Provjerite je li adresa pošiljatelja točno ona koja je navedena na službenim stranicama banke – napadači koriste adrese koje izgledaju legitimno (npr. info@imebankehr[.]com, international@internetsko[.]com)
  • Poveznice u mailu provjerite tako da pomoću desnog klika kopirate adresu veze u alat za uređivanje teksta (npr. Notepad ili Word), zatim usporedite adresu sa službenom adresom banke. Napadači koriste adrese slične službenim adresama banke (npr. moja-banka[.]com, banka-dd.com, internetsko-banka[.]com)

Više na cert.hr.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Stiven Šijak   datum: 7. 2. 2023.

KONTAKT


LOGO ŠKOLE


Glazbeni odjel

  


Upisi u SREDNJU

 

 

 


Termini -informacije

Termini individualnih razgovora učitelja s roditeljima su u tabeli u privitku.


Trajanje satova


Užina za sve

PROJEKT LORI

Projekt „Regionalni znanstveni centar za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području“, - LORI


PROJEKT LORA

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


 

 


Užina za sve

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta Uzina za sve 1.pdf


Projekti prehrane

Užina za sve III.

Užina za sve 4.

Raspored sati

 

 

 


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kućni red škole


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju